אביטל דיקר מציגה: הקייץ על פי מעצבת האופנה אורלי גולן

0
2509
אביטל דיקר מציגה: הקייץ על פי מעצבת האופנה אורלי גולן

קולקציית קיץ 2005 של מעצבת האופנה אורלי גולן בנויה משלוש קבוצות עיקריות וקו נוסף ייחודי של שמלות ערב במהדורה מוגבלת . הקולקציה מגוונת, מורכבת ומאופיינת בגזרות נקיות עם קריצה גברית , מראה קוקטי לצד פרטי לבוש זורמים ומרוחקים מהגוף , הקו הקיצי של גולן, מציע מגוון עיצובים לעבודה,לשעות הפנאי, הערב ואירועים מיוחדים.

"אורות הכרך"

קבוצה באווירה אביבית ותמימה כמחווה לסרטים האילמים וצ'רלי צפלין. לקו מוטיבים קלאסיים, מעט גבריים , תוך שימוש רב בפסים ,משבצות ונקודות בגדלים שונים .

קולקציה בעלת סממנים של ים חופש ונאיביות משנות ה-20 אל תוך ה -30 על ידי שימוש באלמנטים של בגדי מלחים , סרטים ברחבים שונים , קשירות ושרוכים .

בדים : כותנה ,פרקל, פיקה, פשתן, לייקרה, פרשוט.

צבעים : לבן ,שחור, אדום, תכלת, נייבי.

"מדורת השבט"

הג'ונגל פוגש את האורבניות.

עבר שבטי קדום עם אלמנטים של שנות ה-2000 .

הבגד זורם על הגוף ומצויד באלמנטים כמו נוצות, עורות, וחבלים. הקבוצה מתאפיינת בטקסטורות של אריגי כותנה שוויצרית ,וולאנים ותחרות , בשילוב תכשיטי עץ בעבודת יד , במראה אפריקני , אינדיאני , שימוש בחבלים גסים , עץ , טבעות , עורות ונגיעות של נוצות.

בדים: קנבס, פשתן, סאטן משי, פראשוט, וואל וטישו מקומט.

צבעים: לבן, חול, חרדל, קאמל, כתום , חאקי.

ארלקינו

קבוצה בעלת מראה חצוף , עליז ופרובוקטיבי,קיץ של פנטזיה וניגודים , השפעות התיאטרון והקרקס, שילובי צבעים חושניים שנועדו להדגשת ה"אני" של כל אחת על פי בחירתה ,שימוש רב בפפיונים , תיקתקים וכפתורים צבעוניים , סרטי קישור ,בדים ללא סיומות במראה" גזור".

קולקציה שמזכירה דמויות ליצן , שחקני חצר , אקרובטים ולוליינים ומביאה לידי ביטוי את הלך חייהם העליזים המוחצנים ויחד עם זאת לא שוכחת להדגיש את האנושיות שבהם.

בדים : ג'ינס משופשף , בדים בעלי מראה פלסטי,סאטן , פרשוט,בד מגבת שיפון ולייקרה .

צבעים : כתום, ירוקים למיניהם, אדום , סגול,צהוב,לבן .

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here