נעליים רבותיי נעליים

0
2232
נעליים רבותיי נעליים

קולקציית הקיץ של רשת נעלי 'מרקו' מאופיינת במגוון רחב של דגמים הנותנים מענה לסגנונות שונים. הקולקציה נוצרה בהשראת אווירת החופש של הקיץ, הלילות החמים, המסיבות החושניות והימים הבהירים בארצנו. לצד מענה למגמות האופנה של העונה, מציעה הקולקציה גם פרשנות אישית מקורית עם נעליים בייבוא אישי מאיטליה, ספרד וברזיל ועם עיצובים מקוריים שעוצבו ע'י מעצבי החברה בישראל. המגמות והדגמים הבולטים בקולקציה:

  • תכשיטים גדולים ואבנים – מגמת התכשיטים הגדולים עוברת העונה מהצוואר אל הרגליים: אבני חן גדולות, תליוני חרוזים וגדילים, מטבעות ותכשיטים המעטרים סנדלים אלגנטיים, כפכפי רוקי או כפכפי אצבע מעוצבים. ברשת גם נעליים של חברת התכשיטים האיטלקית TIFFI , אשר לצד התכשיטים וברוח הטרנד הרווח יצרה העונה נעליים מתוכשטות בטאץ´ איטלקי משובח.
  • חומרים טבעיים – חלק נכבד מנעלי הקולקציה מתהדר בסוליות עץ במראה טבעי או מעובד, סוליות קש, חבל או שעם. בקולקציה גם כפכפים מעוצבים מקש קלוע, סנדלי עור בגוונים חומים עם סוליה שטוחה, כפכפי אצבע עם צדף ורדרד מעודן וצמה עדינה, כוכב ים מוזהב, קרושה ועוד.
  • בקצב הסמבה – סדרת נעליים בייבוא אישי ובלעדי מברזיל. כפכפים וסנדלים שטוחות בעיצוב נקי או עם עיטורי פרחים, אבני חן צבעוניות, צדפים וצמות. בולט בסדרה כפכף עץ על עקב גבוה, אשר לו רצועות מצטלבות מהן משתלשלים חרוזי מתכת קטנים וחרוזים צבעונים עדינים.
  • רומנטיות אביבית – סדרת נעלי סירה רומנטית כוללת נעלי סירה שטוחות עטופות בד סאטן מכווץ עם דפוסים מלאים של פרחים בגוונים אביביים של ורוד, כתום, ירוק בהיר ותכלת. נעלי סירה על עקב גבוה בגוונים בהירים של שמנת ואוף-וויט ודגמים עליזים בבורדו או צהוב זרחני.

הצבעים העונה הם בקשת רחבה של חומים קיציים וגוונים טבעיים, נעליים מוזהבות או טובלות בברונזה משופשפת, נגיעות חרוזים ואבנים זורקות נקודות צבע בבורדו, צהוב, תכלת נוצץ ועוד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here