כפות ידיים ורגליים

0
2214
כפות ידיים ורגליים

משחר ילדותנו מרגע שהגיע האביב בא לנו להתחדש, בגדים חדשים, תכשיטים, נעלים ובכלל, כל מה שרק אפשר לחדש. מהרגע שקצת התבגרנו (גיל 15 בערך) אנחנו כבר יודעות שקיץ זה לא חורף, אי אפשר עוד להסתיר צמיגים מתחת לסוודר, אין מעיל שגונב את ההצגה או זוג מגפיים "מפוצצים"…, זהו, בקיץ זה אנחנו נטו מכף רגל ועד ראש לטוב ולרע. כדי להקל עליכן (או עליכם) אציע מספר טיפים לטיפוח כפות הרגליים והידיים ,מקומות שיש לפעמים נטייה להזניח אך חשובים לא פחות מחלקים אחרים בגופנו ויכולים אף להעיד על האדם. שווה לאמץ כמה מהטיפים כחלק מטיפול וטיפוח הגוף לקראת הקיץ. נתחיל עם הטיפים לכפות הרגליים, הנחשפות בשלל סנדלים וכפכפים אופנתיים,לאחר תקופה ממושכת שלא יצאו לאוויר העולם. אז ראשית, הן חייבות להיראות במיטבן , נקיות מטופלות ומטופחות למשעי לפני שאנו "עולות" על סנדלים. חשוב לציין ששגרת הטיפול בכפות הרגליים צריכה להיות על בסיס שבועי וטיפוח יומיומי. להלן מספר הצעות לטיפוחמדינה עוזיאל, מנהלת רשת חנויות לאוקסיטן:

1. פילינג- רצוי לעשות פילינג פעם בשבוע. למלא קערה במים חמים, 2 טיפות שמן לבנדר, ו-2 טיפות של שמן עץ התה,להשרות את כפות הרגלים 5 דקות ולנגב אותן היטב.השמנים מחטאים את כף הרגל ומונעים הדבקות בפטריות או באקזמות שנוצרות מזיעה ולחות. לאחר מכן עסי את כפות רגליך בעזרת קרם פילינג, ובתום הטיפול שטפי אותן במים חמים ושפשפי אותן בעזרת מגרדת או אבן המיועדת לכך, במיוחד באזור העקבים. לאחר הטיפול כפות רגלייך יהיו רכות ובעלות לחות.

2. פילינג לבעלות עור קשה במיוחד- עסי את כפות הרגליים בתערובת שמנים: נבט חיטה, חוחובה, זרעי ענבים, השאירי את התערובת על כף הרגל ועטפי אותה במגבת למשך 10 דקות. לאחר ניגוב הרגליים יש למרוח קרם רגלים מרכך בתנועות עיסוי קלות.

3. לאותן אלה הנוהגות לנעול נעלים סגורות גם בקיץ, או לאלו הסובלים מזיעה מוגברת בכפות הרגליים ומחליקים בסנדל או בכפכף מומלץ למרוח בכל בוקר קרם/ טלק או דאודורנט מיוחד לכפות הרגליים אשר שומרים על יובש כף הרגל ומעניקים לה ניחוח נקי ונעים.

4. להקפיד על הציפורניים בעזרת צבתית ופצירה והשווי להן מראה נאה.

כפות הידיים- כפות הידיים חשופות כל השנה, אך בקיץ כאשר הזרועות חשופות הן מושכות אליהן את מרכז תשומת הלב בחלק העליון של הגוף. בנוסף, כפות ידיים מטופחות הן כרטיס הביקור של האישה, הן מצביעות על מעמדה, על נשיותה ואפילו על אופייה, בכל מקרה הן חייבות להיות חלקות, נשיות ומטופחות.
1.שימוש בקרם פילינג לכפות הידיים, למרוח למשך 3 דקות, לייבש חלקי ואז לשפשף בעזרת היד השנייה את גב כף היד, הפעולה משילה את תאי העור המתים ועור יבש וקשה מתרכך מאד והופך גמיש.
2. לאלו הסובלות מכתמים הנובעים מגיל או מחשיפה לשמש , מומלץ למרוח מדי בוקר קרם ידיים מבהיר, קרם המכיל ויטמין C, מבהיר כתמים קיימים ומונע כתמים חדשים והפרשת מלנין המטפל בכתמים הקיימים.
הקרם מלחח קלות את כפות הידיים ומותיר אותן חלקות.

3. לאלו הסובלות מכפות ידיים רטובות מזיעה, מומלץ להחזיק בתיק קרם ידיים, קרם זה המעניק לחות קלה לכפות הידיים השמנים האתריים והפורמולה המיוחדת גורמים לו להיספג מיד בעור ולמנוע הזעה בכפות הידיים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here