אני פורים אני פורים….

0
2451
אני פורים אני פורים....

אוטוטו החג האהוב עלי ביותר מגיע!

כל שנה אני מחכה, מתכננת וחושבת למה להתחפש. כל מי שחובב אופנה מוצא בחג הזה את ההזדמנות להקצין ולהתפרע עם הרעיונות שלו.

אני מאמינה שבחירת תחפושת אומרת המון על האדם שלובש אותה. צריך להמציא מקצוע חדש: "תחפושתולוג". אחד שינתח את האישיות שלך לפי מה שבחרת לשים עליך ביד’ באדר. תחשבו על זה ברצינות. יש בחורות שיבחרו להתלבש כמו שפנפנות פורים בשבילן הוא עוד תירוץ להפציץ. יש בנות שיבחרו להתחפש למכשפה מכוערת מבלי שיהיה אכפת להן איך הן נראות כל עוד זה משכנע. יהיה גבר שיבחר להראות כמו סופרמן לעומת זה שיבחר להתחפש לאסלה. יהיו כאלה שיבחרו להגיע לנשף פורים לא מחופשים בכלל.. גם זה אומר משהו.

גם הבחירות לאורך כל חיינו משקפות תהליך שעברנו בחיים, כל תחפושת מסמלת תקופה. תריצו לכם בראש את מסיבות הפורים מכיתה א’ עד היום, אם אתם לא זוכרים אני בטוחה שיש אלבום שמתעד זאת היטב. אני לדוגמא הייתי מלכת אסתר לאורך כל הגנים. פעם להתחפש למישהי מהמגילה עצמה היה להיט, היום זה כבר לא עובד. האופנה נכנסה לעולם התחפושת וכיאה לאופנה, התחפושת משתנות, הדמויות מתחלפות ומה שin שנה אחת OUT שנה אחרי, תפרתי לעצמי לפני שנתיים תחפושת מהממת של ברבור שחור, היום זה כבר לא תופס! רוצים דוגמא נוספת?! אישתו של ג’וג’ו חלאסטרה, וואו הייתי זוועה.

שמתי לב שתמיד בחרתי בתחפושות נורא נשיות ועדינות. מגיל קטן עד היום, זה הדפוס בחירה שלי, יציב ואיתן. זה אומר שאני כזו באופי שלי?! ומה זה יגיד על אדם שמתפרע ומחליף בקיצוניות במהלך חייו דמויות..?? אני לא יודעת אם זה באמת אומר משהו, אבל יש לי תחושה שכן. זה אומר אם אכפת לך מה חושבים עליך, אם חשוב לך להראות טוב כל הזמן מבלי לשחרר וליהנות קצת. אם אתה חלש ורוצה להפגין כוח, או חזק ורוצה להבליט את זה. אם אתה ביישן ורוצה שיראו אותך יותר, או מוחצן ורוצה שכל העולם ישים אליך עוד יותר לב.

פורים זה חג של בחירות. הוא לא שונה מהבחירה שלנו בכל בוקר כשאנחנו פותחים את הארון ובוחרים מה ללבוש. אם בא לנו ללכת אלגנטיים לראיון עבודה- זו תחפושת לאותו יום. או לשים שמלה שחורה צמודה בערב- זו תחפושת לאותו ערב. לכל בגד יש אמירה, לכל שרשרת יש משמעות. הכול מעביר מסר בכוונה או שלא בכוונה. הלבוש מכניס אותנו לאווירה שלו. לדוגמא כשאני לובשת מכופתרת ומכנס מחויט אני מרגישה הרבה יותר אינטליגנטית וחדה ובאופן מפתיע גם הדיבור שלי נהיה כזה.

פורים זו הזדמנות להשתחרר, ליהנות ולהיות מישהו אחר. ואם מישהו מחליט בעקבות הפוסט לפתוח דוכן תחפושתולוגיה אני דורשת אחוזים!

אז תעשו לכם השנה משהו קצת שונה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here